شماره تماس 021-88545324
UniqueVisa Logo

کدام شهر استرالیا برای زندگی ایرانیان بهتر است؟

معرفی شهرهای استرالیا برای مهاجران ایرانی
شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲
نویسنده:

این سوال تمام کسانی است که اقامت استرالیا را دریافت کرده‌اند و می خواهند شهری زندگی کنند که در آنجا تمامی امکانات رفاهی و تفریحی را شامل باشد. انتخاب بهترین شهر استرالیا برای زندگی واقعا دشوار است. چرا که این کشور دارای شهرها و مناطق زیبای روستایی و شهرهای ساحلی زیادی است که هر شخصی می‌تواند بسته به موقعیت و شرایط خود یکی از آنها را برای زندگی انتخاب کند.  تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات کامل را در مورد شهرهای استرالیا دریافت کنید.

زندگی در استرالیا برای ایرانیان

انتخاب استرالیا برای زندگی بسته به اینکه کدامیک از شهرهای استرالیا را برای زندگی انتخاب کنید دارای برخی مزایا و معایبی است که در ادامه به ذکر برخی از آنها خواهیم پرداخت:

با انتخاب کشور استرالیا برای زندگی شما می‌توانید در یکی از شهرهای با بالاترین استاندارد و کیفیت زندگی در جهان زندگی کنید که در طی نظرسنجی‌های صورت گرفته هر ساله حداقل یکی از شهرهای این کشور جزء شهرهای برتر قرار می‌گیرد به عنوان مثال در یک رتبه‌بندی کیفیت زندگی Numbeo که در سال ۲۰۲۱ انجام گرفته بود حدود پنج شهر استرالیا در زمره ۳۰ شهر برتر جهان قرار گرفته بود که آدلاید و کانبرا در رتبه‌های اول و دوم قرار داشتند، بریزبن دهم، پرت هجدهم و سیدنی بیست و نهم شده بود.
نرخ بیکاری در شهرهای استرالیا کم است و حقوق‌ها بالا است، بدین معنی که حتی اگر شما به عنوان شخصی که به این کشور مهاجرت کرده‌اید ممکن است در همان ابتدا به سختی شغل مورد علاقه خود را پیدا کنید چرا که اولویت معمولاً با شهروندان یا افراد دارای اقامت دائم (Permanent Residence PR) است که اقامت آنها محددیتی ندارد و تجربه کار و زندگی در استرالیا را دارند.

نرخ بیکاری در شهرهای استرالیا کم است و حقوق‌ها بالا است، بدین معنی که حتی اگر شما به عنوان شخصی که به این کشور مهاجرت کرده‌اید ممکن است در همان ابتدا به سختی شغل مورد علاقه خود را پیدا کنید چرا که اولویت معمولاً با شهروندان یا افراد دارای اقامت دائم (Permanent Residence PR) است که اقامت آنها محددیتی ندارد و تجربه کار و زندگی در استرالیا را دارند.

یا حتی ممکن است به شغلی که یافته‌اید علاقه‌ای نداشته باشید ولی قطعاً با شنیدن حقوقی که به شما خواهند داد خوشحال می‌شوید. هرچند هزینه‌های زندگی در استرالیا بالاست، اما حداقل دستمزد در استرالیا هزینه‌های اولیه یک زندگی را در این کشور پوشش می‌دهد.

رفاه و آسایش در استرالیا

از دیگر شرایط زندگی در استرالیا می‌توان به حق برخورداری از مراقبت‌های بهداشتی شهروندان اشاره کرد. به عنوان یک فرد دارای اقامت دائم استرالیا، افراد از مزایای یک طرح بیمه درمانی دولتی به نام «Medicare» برخوردار خواهند بود که خدمات پزشکی رایگان را با نرخ‌های تخفیفی در بیمارستان‌ها و نیز برای داروها ارائه می‌دهد.

استرالیا دستورالعمل‌های انعطاف‌پذیر در مورد مهاجرت دارد، این کشور به کارگران حرفه‌ای ویزای ورود دائم و موقت با فرصت‌های شغلی نامحدود ارائه می‌دهد. هیچ محدودیتی در تعداد ویزاهایی که می‌توان از طریق سیستم ورود موقت در اختیار متخصصان و سایر مهاجران ماهر قرار داد وجود ندارد.

این کشور دارای یک جامعه هنری غنی است که برخی از فعالیت‌های رایج آن تئاتر، کنسرت، نمایشگاه‌های هنری، فیلم و کارناوال‌های فرهنگی است، هممچنین شما می‌توانید بهترین و باکیفیت‌ترین غذاها و نوشیدنی‌های سراسر جهان را در کافه‌ها و رستوران‌های این کشور بیابید. به همین دلیل است که بسیاری از مهاجرن و پناهندگان با انتخاب کشور استرالیا برای زندگی احساس غریبی نکرده و با یافتن فرهنگ‌ها و غذاهای خود در این کشور احساس می‌کنند همچنان در خانه و کشور خود هستند.

شرایط رفاهی در استرالیا

در کنار تمام مزایایی که برای انتخاب استرالیا برای زندگی گفته شد، بد نیست بدانید که زندگی در این کشور دارای برخی معایب نیز می‌باشد که از جمله آنها می‌توان موارد زیر را نام برد:

یکی از معایب زندگی در استرالیا مسافت طولانی آن با کشورهای آسیایی چون ایران و کشورهای اروپایی است. دوری از خانواده اغلب به عنوان اولین نقطه ضعف زندگی در استرالیا ذکر می‌شود. نه تنها دیدار با خانواده گران است، بلکه دسترسی سریع به آنجا در مواقع اضطراری نیز سخت است.

استرالیا یکی از گران‌ترین کشورهای جهان است. ملبورن و سیدنی هر دو در فهرست ۲۰ گران‌ترین شهرهای جهان به لحاظ هزینه‌های زندگی در جهان برای ۲۰۲۱ قرار دارند که توسط واحد اطلاعات اکونومیست تهیه شده است. این شهرها از نظر هزینه زندگی حتی بالاتر از لندن قرار گرفتند. متاسفانه هزینه اجاره خانه و یا خرید آن به ویژه برای کسانی که شهروند نبوده و اقامت دائم این کشور را ندارد بسیار گران است و متاسفانه در همه شهرهای بزرگ استرالیا این قضیه صدق می‌کند.

وضعیت گرانی در استرالیا

هرچند که گفته می‌شود بیش از ۵۰ درصد از ساکنان استرالیا تنها یک ساعت با سواحل مختلف فاصله دارند و این می‌تواند از دیدگاه بسیاری از افراد یک مزیت به حساب آید ولی به دلیل آفتاب سوزانی که این کشور دارد خطر ابتلا به سرطان پوست در استرالیا زیاد است. در سال ۲۰۲۰، این کشور بالاترین نرخ کلی ملانوم پوست را داشت. حتی در زمستان یا روزهای ابری نیز افراد خیلی سریع با قرارگیری در معرض آفتاب دچار آفتاب سوختگی می‌شوند. به همین دلیل است که اکثر مهاجران استرالیا استفاده از کرم‌های ضد آفتاب و یا پوشیدن لباس‌های پوشیده را به عنوان سبکی از زندگی در استرالیا انتخاب می‌کنند تا بدین طریق از پوستشان در برابر اشعه‌های مضر آفتاب محافظت کنند.

بهترین شهرهای استرالیا برای زندگی

بزرگترین شهرهای استرالیا سفر آسان‌ به خارج از کشور، زندگی اجتماعی با سایر مهاجران و مشاغل عالی را ارائه می‌دهند. هر کدام از شهرهای این کشور دارای ویژگی‌های خاص خود است و هر کدام دارای مزایا و معایبی است که هر شخصی که قصد مهاجرت به  استرالیا را دارد بر اساس شرایط خود یکی از آنها را برای زندگی انتخاب می‌کند.  در لیست زیر چند مورد از بهترین مکان‌ها برای زندگی در استرالیا آمده است. این شهرها بر اساس محبوبیتی که در بین مهاجران دارند  انتخاب شده‌اند. بد نیست در مورد همه آنها بخوانید تا پس از کسب  اطلاعات و آگاهی‌های لازم بهترین مورد را برای خود پیدا کنید.

سیدنی و خانه اپرای نمادین آن

همه شما بدون شک نام سیدنی – بزرگترین شهر استرالیا و خانه اپرای نمادین سیدنی – را شنیده‌اید. این شهر به عنوان پایتخت اقتصادی استرالیا، با بسیاری از مشاغل محلی و بین المللی که دفتر خود را در اینجا راه اندازی می‌کنند، فرصت‌های شغلی زیادی را برای مهاجران ارائه می‌دهد.  این شهر مرکز بسیاری از رستوران‌های معتبر و کافه‌های شیک است. ورزش یکی از ویژگی‌های عظیم زندگی در سیدنی است، این شهر با داشتن چندین استادیوم و مکان در سطح جهانی که میزبان رویدادهای منظم هستند شناخته شده است. به دلیل پر پیچ و خم بودن جاده‌ها و ترافیک به خصوص در ساعات اوج ترافیک این شهر از نظر رفت و آمد برای مهاجران اندکی دشوار است. ولی خوشبختانه یک سیستم حمل و نقل عمومی کارآمد و مقرون به صرفه دارای قطار، اتوبوس و کشتی در این شهر وجود دارد که رفت و آمد را برای افراد آسانتر می‌کند.

مهاجران ایرانی در سیدنی

از جوانب مثبت انتخاب سیدنی برای زندگی در استرالیا می‌توان به آب و هوای مناسب آن که در تابستان‌ها بدون رطوبت و در زمستان‌ها معتدل‌تر است اشاره کرد، از سوی دیگر این شهر به عنوان بهترین شهر از نظر فرصت‌های شغلی شناخته می‌شود و نیز سبک زندگی متنوعی ارائه می‌دهد.

معایب زندگی در این شهر از شهرهای استرالیا نیز شامل هزینه‌های گران به ویژه در زمینه املاک و مستغلات، ترافیک سنگین به ویژه در ساعات مشخصی از روز می‌باشد.

ملبورن پایتخت فرهنگی استرالیا

ملبورن دومین شهر بزرگ استرالیا و یکی از بهترین مکان‌ها برای زندگی در استرالیا است. ملبورن به عنوان پایتخت فرهنگی استرالیا در نظر گرفته می‌شود و جای تعجب نیست که برای ۷ سال متوالی عنوان قابل زندگی‌ترین شهر جهان را بر اساس شاخص جهانی زیست پذیری واحد اطلاعات اکونومیست در اختیار داشت. این شهر تمام امکانات سیدنی را دارد اما فضای بسیار متفاوتی دارد. برای فرهنگ و خلاقیت در مقیاس بزرگ، ملبورن یک مکان عالی برای زندگی در استرالیا است. ملبورن با معماری زیبا، موزه‌ها و مراکز خرید بزرگ، حسی جهانی دارد. محله‌های آن دارای بوتیک‌های منحصربه‌فرد، کافه‌های زیبا و خاص، و بازارهای محلی است و خیابان‌های آن به‌خاطر فرهنگ کافه‌داری‌شان معروف هستند. بسیاری از برندهای مد و زیبایی در این شهر از شهرهای استرالیا مستقر هستند. این بدان معناست که ملبورن بهترین مکان در استرالیا برای کار در زمینه مد است.

ملبورن استرالیا برای مهاجرت ایرانیان

از جمله معایب انتخاب ملبورن برای زندگی در استرالیا می‌توان به زمستان‌های سرد،  قیمت بالای ملک، هزینه‌های بالا برای انجام برخی فعالیت‌ها اشاره کرد. ملبورن برای طرفداران ورزش نیز یک گزینه عالی است. مردم برای تماشا و یا انجام بازی‌های حماسی به ملبورن سفر می‎کنند.  با اینکه هزینه زندگی در ملبورن استرالیا بالاست ولی همچنان مقرون‌به‌صرفه‌تر از زندگی در سیدنی است.

پرث مهد صنایع معدنی استرالیا

پرث از جمله شهرهای اصلی استرالیا در سواحل غربی به حساب می‌آید،  که مهد صنایع معدنی، نفت و گاز نیز می‌باشد. از جمله ویژگی‌های این شهر از شهرهای استرالیا می‌توان به اقتصاد خوب ، اجاره‌های مقرون به صرفه و آب و هوای گرم آن اشاره کرد که آن را به سومین شهر مورد علاقه استرالیا برای مهاجران تبدیل کرده است. از طرفی پرث به آسیا نزدیک است که برای مهاجران آسیایی گزینه خوبی است.

شهر پرث استرالیا برای مهاجران ایرانی

در صورت انتخاب پرث به عنوان شهر محل زندگی در استرالیا تفریحات خوبی نیز در انتظار مهاجران خواهد بود که از جمله آنها می‌توان به گذراندن وقت در سواحل، باربیکیو و … استفاده  از قایق‌های تفریحی و کشتی‌های کوچک در آب‌های این شهر اشاره کرد. منطقه Fremantle در Perth دارای یک بازار کشاورز و بوتیک است و شما می‌توانید علاوه بر موارد ذکر شده از پارک‌ها و ذخایر طبیعی مملو از گیاهان و حیوانات استرالیایی این شهر نیز نهایت لذت را ببرید. از جمله دانشگاه‌های معروف این شهر نیز می‌توان به دانشگاه کورتین، دانشگاه نورث دیم، دانشگاه استرالیای غربی، دانشگاه مرداک اشاره کرد.

آدلاید شهری متفاوت و زیبا

آدلاید به اندازه سایر شهرهای بزرگ استرالیا مانند سیدنی یا ملبورن مورد توجه چندانی از سوی مهاجران قرار نمی‌گیرد ولی این شهر ویژگی‌های مثبت زیادی از جمله آب و هوای خوب، قیمت‌های مقرون به صرفه املاک، طیف گسترده‌ای از فعالیت‌هایی که می‌توان در این شهر انجام داد، کیفیت بالای آموزش و … دارد که آن را به مکانی عالی برای خانواده‌ها تبدیل کرده است. ۱.۳ میلیون نفر از ساکنان آدلاید، مناطق حومه شهر را نسبت به تجمع در شهر ترجیح می‌دهند. این شهر از رستوران‌ها و غذاخوری‌های بسیار خوب و باکیفیت برخوردار است و  به لطف وجود موسیقی و صحنه تئاتر پر رونق، همراه جشنواره‌های سالانه زیادی در این شهر برگزار می‌شوند که افراد از فرهنگ‌های مختلف را به سمت خود جذب می‌کنند.

اقامت در آدلاید برای مهاجران ایرانی

زندگی در استرالیا و در شهر آدلاید دارای برخی نکات مثبت است که از جمله آنها می‌توان به مواردی چون برخورداری از سبک زندگی متنوع اعم از زندگی در شهر، روستا و یا کنار ساحل و تعادل بین کار و زندگی اشاره کرد. زندگی در این شهر دارای برخی معایب چون دشوار بودن یافتن کار برای کارگران غیر ماهر و مهاجران، نسبتاً ضعیف بودن حمل و نقل عمومی و گاهاً گران بودن پروازهای داخلی فرودگاه می‌باشد.

هوبارت: بهترین برای خانواده ها

هوبارت یکی از بهترین شهرهای استرالیا برای زندگی خانوادگی است. پایتخت ایالت جزیره‌ای استرالیا تاسمانی فرصتی شگفت‌انگیز برای زندگی خانوادگی است. تاسمانی خانه مناظر طبیعی خیره کننده، جنگل‌های باستانی و سواحل زیبا است. شما می‌توانید برخی از ارزان‌ترین مسکن‌ها در استرالیا را در این شهر بیابید. اگر اهل زندگی در شهرهای کوچک هستید، قطعاً هوبارت را دوست خواهید داشت. مدارس این شهر بسیار عالی بوده و از نظر امنیت در سطح بالایی قرار دارد. رفت و آمد شما از دفتر کار بسیار کوتاه‌تر خواهد بود، چرا که مسافت‌ها در این شهر کوتاه بوده و خبری از ترافیک نیست و این یعنی شما زمان بیشتری را با خانواده خود سپری خواهید نمود.

شهر هوبارت برای مهاجرت ایرانیان

این شهر نیز مهد هنر و فرهنگ بوده و موزه‌ها و محیط‌های طبیعی فراوانی برای بازدید دارد، و شما می‌توانید آخر هفته‎های خود را به پیاده روی، گذراندن در ساحل به همراه خانواده بگذرانید. از نکات مثبت هوبارت می‌توان به مناظر خیره کننده، آب و هوای پاک،  تنوع فرهنگ، انسان‌های اجتماعی و دوستانه، مناسب برای زندگی خانواده از لحاظ آموزش عالی، هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه و امنیت آن اشاره نمود.

از معایب این شهر نیز می‌توان به سختی یافتن کار و مسکن با وجود اینکه ارزان هستند و اینکه در زمستان آب و هوای آن در حد زیادی سرد می‌شود اشاره کرد.

بریزبن و ساحل طلایی

برای زندگی شهری آرام‌تر، بریزبن بهترین گزینه است، بریزبن سومین شهر بزرگ استرالیا و یکی از بهترین مکان‌های استرالیا برای زندگی است این شهر بهترین موقعیت ساحلی را دارد. زندگی در اینجا آرام است و هزینه زندگی بسیار مقرون به صرفه است چرا که قیمت اجاره  و مسکن پایین است، به خصوص اگر از زندگی در مناطق مرفه‌‎تر و محبوب گردشگران محلی اجتناب کنید. فرودگاه بین المللی بریزبن در فاصله کوتاهی از محل زندگیتان قرار دارد و پروازهای داخلی و خارجی را به راحتی در دسترس قرار می‌دهد.

شهر بریزبن استرالیا

از معایب زندگی در این شهر از استرالیا می‌توان به ضعیف بودن بازار کار در این شهر از این نظر که در همه حرفه‌ها فرصت‌های شغلی مناسبی ندارد ولی در بخش بهداشت و درمان به راحتی می‌توان در این شهر کار پیدا کرد، حضور گردشگران در فصل‌های شلوغ سال و نیزحمل و نقل نسبتا ضعیف آن اشاره کرد.

هوای بریزبن همیشه گرم است و دارای مرکز شهر پر جنب و جوش و همچنین حومه‌های سرسبز زیبایی است. ساحل طلایی دارای سواحل زیبا با موج سواری عالی است. به لطف تفریحات شبانه عالی، بازارها و جشنواره‌های متعددی که در این شهر برگزار می‌شود، همیشه کاری برای انجام دادن در این شهر وجود دارد و از طرفی سعی در تشویق مردم برای داشتن سبک زندگی سالم در فضای باز دارد.

کانبرا پایتخت استرالیا

کانبرا شهری فوق‌العاده برای زندگی است. فرهنگ کافه‌داری پر رونق و فضاهای سبز و پارک‌های فراوان دارد. این شهر علاوه بر داشتن نرخ اشتغال بالا، فرصت‌های فوق‌العاده‌ای را برای فارغ التحصیلان دانشگاهی که به دنبال شغل در دولت و موسسات مرتبط هستند، ارائه می‌دهد. دریاچه‌های کانبرا، معماری و رویدادهای فرهنگی، با رویدادهای زیادی برای بازدید و مکان‌هایی برای کاوش در طول سال، یک تجربه زندگی فوق‌العاده را برای مهاجران و بازدیدکنندگان این شهر ایجاد می‌کنند.

فرودگاه بین‌المللی کانبرا به مهاجران کمک می‌کند تا ارتباط خوبی با دوستان و خانواده‌های خود در نقاط دیگر دنیا داشته باشند. مهاجرانی که در کانبرا زندگی می‌کنند می‌توانند از جاذبه‌های بسیاری مانند گالری ملی استرالیا لذت ببرند یا از تجربیات خرید متمایز آن، که شامل بوتیک‌های مد طراحان و مراکز فروش در نزدیکی لبه‌های دریاچه هستند، استفاده کنند. این شهر رستوران‌های زیادی نیز دارند که می‌توان مجموعه‌ای از غذاهای سراسر جهان را در آنها یافت.

شهر کانبرای استرالیا

 

 

آب و هوای کانبرا در تمام طول سال معتدل است و سطح آلودگی هوا در این شهر کم است که آن را به یکی از قابل زندگی‌ترین شهرهای روی زمین با کیفیت زندگی بسیار بالا تبدیل کرده است. کانبرا بازار املاک مقرون‌به‌صرفه‌تری دارد طوری که اجاره یا مالکیت ملک را نسبت به سایر نقاط استرالیا مقرون‌به‌صرفه‌تر می‌کند.

به طور کلی، زندگی در کانبرا به عنوان یک مهاجر به این معنی است که شما در شهری پرجنب‌وجوش زندگی می‌کنید که چیزهای زیادی از جمله فرصت‌های شغلی عالی، رویدادهای فرهنگی، زیرساخت‌ها و خدمات مدرن، به‌علاوه زیبایی طبیعی برای ارائه دارد.

بلو ماونتینز میزبان جشنواره زمستانی

کسانی که زندگی در یک منطقه روستایی را دوست دارند انتخاب بلو ماونتینز در استرالیا برای آنها بهترین انتخاب خواهد بود. Katoomba میزبان جشنواره سالانه جادوی زمستانی است. Bathurst میزبان یکی از بزرگترین رویدادهای اتومبیل رانی سال است، Bathurst همچنین دارای جمعیت دانشجویی مناسبی است که هر ساله با جشنواره‌ها و رویدادهای فرهنگی زندگی را به شهر می‌بخشد. این شهر هر چیزی را که برای یک زندگی آرام لازم است از جمله مقرون به صرفه بودن هزینه‌های زندگی در این شهر، داشتن فضای بسیار برای داشتن آرامش و سکوت را دارد. اکثر شهرهای داخل و اطراف کوه‌های آبی همگی در فاصله دو ساعت و نیم با ماشین از سیدنی قرار دارند.

بلو ماونتینز استرالیا

این منطقه مدارس دولتی و خصوصی مناسبی دارد، که آن را انتخاب خوبی برای خانواده‌ها می‌کند. از مزایای زندگی در بلو ماونتینز می‌توان به زندگی آرام در حومه شهر و شب‌های پر ستاره باورنکردنی، هزینه زندگی بسیار ارزان‌تر از شهرهای بزرگ، و نبود ترافیک اشاره کرد. از معایب آن نیز می‌توان به نبود فرصت‌های شغلی حرفه‌ای، و حمل و نقل عمومی ضعیف اشاره کرد که هر فردی را نیازمند داشتن یک ماشین سواری می‌کند.

بیشتر مهاجران در کدام شهر استرالیا زندگی می‌کنند؟

پرت یکی از شهرهای محبوب مهاجران برای زندگی در استرالیا است طوری که تقریبا یک سوم جمعیت این شهر را مهاجران تشکیل می‌دهند. سایر مقاصد محبوب استرالیا به ویژه برای جوانان و متخصصان عبارتند از سیدنی و ملبورن.

ارزان ترین ایالت استرالیا برای زندگی کدام است؟

ارزان‌ترین ایالت‌ها برای زندگی در استرالیا کوئینزلند، تاسمانی و استرالیای غربی هستند. با این حال، پاسخ به این سؤال ساده نیست زیرا عوامل زیادی وجود دارند که باید در نظر گرفته شوند. از میان شهرهای بزرگ، آدلاید به عنوان ارزان‌ترین شهر برای زندگی در نظر گرفته می‌شود که مرکز ایالت استرالیای جنوبی است.

ایالت های ارزان استرالیا

کلام آخر

به عنوان سخن پایان اینکه استرالیا به دلیل وسعت و تنوع زمین و گزینه‌های متنوع سبک زندگی، به همه مهاجران این فرصت را می‌دهد تا زندگی‌ای را داشته باشند که همیشه آرزوی آن را داشته‌اند. جایی که شما برای اقامت و زندگی در استرالیا انتخاب می‌کنید به دلایل شما برای مهاجرت بستگی دارد، اما یک چیزی که می‌توانید از آن مطمئن شوید اینست که هیچوقت از انتخاب استرالیا برای مهاجرت ناامید نخواهید شد. در این مسیر کافیست با یک وکیل مهاجرت استرالیا از یک موسسه مهاجرتی معتبر چون موسسه یونیک ویزا مشاوره‌ای داشته باشید تا بتوانید بسته به هدفتان از مهاجرت بهترین شهر استرالیا که از هر نظر برای ایرانیان مناسب باشد را انتخاب کنید.

 

لطفا دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

یونیک ویزا همراه شما در مهاجرتشما را تا رسیدن به مقصد همراهی می کنیم!

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی یونیک ویزا، از آخرین اخبار، جدیدترین تغییرات قوانین مهاجرت و موقعیت های کاری و تحصیلی مهاجرت مطلع شوید!

آماده مهاجرت هستی؟! محاسبه گر آنلاین امتیازات