شماره تماس 021-88545324
UniqueVisa Logo

چه مدارکی به استرالیا ببریم

دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱
نویسنده:

چه مدارکی را برای اولین بار به استرالیا ببریم؟

کلیه ی تازه واردین به استرالیا می بایست کلیه مدارک تحصیلی به اضافه ی گواهینامه ی راهنمایی و رانندگی ، شناسنامه و کارت ملی خود را همراه داشته باشند.

برای افرادی که تجربه ی زندگی در استرالیا را ندارند ممکن است این بیانات کمی ساده لوحانه بنظر برسد ، ممکن است این افراد فکر کنند که شناسنامه یا کارتِ ملی کشورشان هیچگونه استفاده ای در خاکِ استرالیا ندارند.

۱- اگر گذرنامه ی ایرانی شما منقضی شود و بخواهید از طریق سفارت دولت جمهوری اسلامی در شهر کانبرا اقدام به دریافت گذرنامه ی جدید نمایید، می بایست اصلِ شناسنامه ، پاسپورت و کارت ملی را ارائه داده تا گذرنامه ی جدید صادر شود. اگر شخصی اصل شناسنامه یا کارت ملی خود را نداشته باشد می بایست از ایران با پستِ DHL با حداقل میزان پرداختِ بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان برای وی فرستاده شود، پس داشتنِ اصلِ مدارک موجب صرفه جویی در وقت و هزینه می شود.

۲- کلیه ی تازه واردین به استرالیا می توانند تا ۶ ماه اول با ترجمه ی گواهینامه ی ایرانی رانندگی کنند. که می بایست این ترجمه توسطِ مجموعه ی ناتی در خاک استرالیا انجام گیرد ؛ مضاف بر اینکه شخصی که حداقل سه سال گواهینامه ی کشور دیگری را داشته باشد در ابتدای کار پس از گذراندن امتحانات آئین نامه و شهری با ارائه ترجمه ی گواهینامه ی ایرانیِ خود می تواند بصورت مستقیم به گواهینامه ی طلایی استرالیا برسد. 

لطفا دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

یونیک ویزا همراه شما در مهاجرتشما را تا رسیدن به مقصد همراهی می کنیم!

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی یونیک ویزا، از آخرین اخبار، جدیدترین تغییرات قوانین مهاجرت و موقعیت های کاری و تحصیلی مهاجرت مطلع شوید!

آماده مهاجرت هستی؟! محاسبه گر آنلاین امتیازات