شماره تماس 021-88545324
UniqueVisa Logo

فرم ارزیابی مهاجرت به استرالیا

کاربرد فرم ثبت نام مهاجرت به استرالیا چیست؟

شاید خودتان هم ندانید که واجد شرایط مهاجرت به استرالیا هستید، شاید فکر می‌کنید امکان ندارد که بتوانم به این کشور مهاجرت کنم ولی به‌وسیله فرم ارزیابی مهاجرت به استرالیا شما می‌توانید بفهمید که آیا واجد شرایط مهاجرت به استرالیا هستید یا خیر، در‌صورتی که واجد شرایط دریافت ویزای مهاجرت به استرالیا باشید کارشناسان مهاجرت یونیک ویزا با شما تماس خواهند گرفت؛ این تماس می‌تواند به صورت ایمیل یا به‌صورت تلفنی باشد.

این موضوع چه کاربردی برای کسی که آن را پر می کند دارد؟

در طی مشاوره و ارزیابی که بعد از پرکردن فرم ارزیابی انجام خواهد شد به شما اطلاع داده خواهد شد که کدام ویزای مهاجرت(استرالیا بیش از ۱۰۰ نوع ویزا دارد) برای شما مناسب‌است. در صورت تمایل هزینه‌های صفر تا صد مهاجرت به استرالیا  برای شما محاسبه خواهدشد.

حتی در این جلسه به‌شما گفته خواهدشد که اگر ویزایی که کاندید آن هستید دائمی نباشد باید چه شروطی را رعایت کنید تا بتوانید اقامت دائم را بگیرید، همین‌طور امتیازاتی که برای آن کدشغلی مورد نظر نیاز دارید به شما گفته‌ می‌شود.

چه ملاک‌هایی برای ارزیابی مهاجرت درنظر گرفته می‌شود؟

قبل از هرچیزی به شما پیشنهاد می‌کنیم که نگاهی به محاسبه‌گر آنلاین امتیازات در پایین صفحه داشته باشید چون ملاک‌هایی که برای کاندیدهای دریافت ویزا لحاظ می‌شوند در این صفحه وجود دارند. ملاک‌هایی که مشاوران یونیک ویزا در نظر می‌گیرند تقریباً آن مواردی هستند که در ویزای اسکیل‌ورکر مهم‌هستند مثل:

  •  سن
  • مدرک‌تحصیلی
  •  رشته‌تحصیلی
  •  دانشگاهی که از آن فارغ‌التحصیل شده‌اند
  • سابقه کار
  • سطح زبان
  • وضعیت‌تاهل

اما در بقیه‌ی ویزاها هم شرایط تقریباً مشابهی در نظر گرفته‌خواهدشد مثلاً در مورد ویزای کاری سوالات دیگری مانند سن متقاضی، عنوان شغلی و … مطرح خواهد شد.

اما به‌طور کلی چیزی که برای ارزیابی ویزای مهاجرت به استرالیا مهم‌است حول‌محور ملاک‌های ویزای اسکیل‌ورکر می‌چرخد چون دولت استرالیا به چنین اشخاصی ویزا خواهد داد.

آیا تکمیل فرم ارزیابی ضروری است؟

خیر، لزومی ندارد که شما فرم ارزیابی را پر کنید، هدف ما در یونیک ویزا این است که به‌وسیله این فرم به اشخاصی که واجد شرایط مهاجرت‌به استرالیا هستند کمک بکنیم، چون با موارد مواجه‌ شده‌ایم که شخص واجد شرایط اقامت در استرالیا بوده‌است ولی از آن مطلع نبوده است. با پر کردن این فرم و در صورتی که واجد شرایط مهاجرت به استرالیا باشید حداکثر در طی یک یا دو روز آینده با شما تماس گرفته خواهد شد و ضمن مشاوره به شما یک نقشه‌راه ابتدایی برای آغاز مسیر مهاجرت داده خواهد شد؛ در همان جلسه سعی‌می‌کنیم که شروط مهاجرت و قوانین مهاجرت کنونی استرالیا را نیز به شما اطلاع دهیم.

فرم ارزیابی تا چه مدت معتبر است

فرم ارزیابی دقیقاً مثل ماهی‌است، همان موقع که از آب گرفته باشید تازه است و صدالبته قابل استفاده مثلاً اگر یک سال پیش این فرم را پر‌کرده باشید و به شما چراغ مثبت برای دریافت ویزای اسکیل‌ورکر داده شده باشد شما باید همان موقع اقدامات لازم را انجام دهید. اینکه فکر کنید بعد از گذشت یک‌سال هنوز کاندیدای مناسبی برای مهاجرت به استرالیا هستید بسیار سخت خواهد بود چون ممکن است که قوانین مهاجرت تغییر کرده باشد.

پس زمان حداکثری برای اعتبار این فرم بین ۳ تا ۶ ماه است آن‌هم به شرطی که شرایط شما تغییری نکرده باشید(سن؛ وضعیت‌تاهل، عنوان شغلی و …) چون بعضی از ویزاها مثل ویزای اسکیل‌ورکر به‌شدت به موضوع سن بستگی‌دارند، مثلاً اگر وقتی مشاوره گرفته‌اید ۳۹ سال بوده‌اید و حالا یک سال از سن شما گذشته‌است قاعدتاً امتیاز شما کمتر می‌شود.

یونیک ویزا همراه شما در مهاجرتشما را تا رسیدن به مقصد همراهی می کنیم!

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی یونیک ویزا، از آخرین اخبار، جدیدترین تغییرات قوانین مهاجرت و موقعیت های کاری و تحصیلی مهاجرت مطلع شوید!

آماده مهاجرت هستی؟! محاسبه گر آنلاین امتیازات