شماره تماس 021-88545324
UniqueVisa Logo

طبقه بندی ایرانیان مقیم استرالیا

دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱
نویسنده:

طبقه بندی وضعیت “مهاجرت به استرالیا” و “ایرانیان مقیم استرالیا”

۱- وضعیت “مهاجرت به استرالیا” قبل از سال ۲۰۰۰ میلادی: با توجه به آمار نشان داده  شده و تجربه زندگی، این گروه ایرانیان از طریق مهارت و سرمایه گذاری وارد استرالیا شدند که اغلب در حرفه خود موفق هستند.

۲- وضعیت “مهاجرت به استرالیا” از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۳ میلادی : همزمان با برگزاری المپیک سیدنی، عده زیادی از ایرانیان توسط کشتی و به صورت غیرقانونی وارد استرالیا شدند که اکثریت به دلیل سطح پایین تحصیلات و مهارت، زندگی سطح پایینی دارند.

۳- وضعیت “مهاجرت به استرالیا” از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۶ میلادی: این دوره مصادف با آغاز ورود جوانان ایرانی از طریق ویزای کار به استرالیا بود که اکثریت توانستند پس از تلاش های فراوان به اقامت استرالیا و شغل مناسبی دست یابند.

۴- وضعیت “مهاجرت به استرالیا” از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۲: بیشترین آمار ایرانیان مهاجر به استرالیا مربوط به دارندگان مهارت یا از طریق ویزای دانشجویی بود.

۵- وضعیت “مهاجرت به استرالیا” از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۳: متاسفانه تاریخ تکرار شد و بار دیگر ایرانیان اقدام به مهاجرت غیرقانونی از طریق کشتی  نمودند.

۶- وضعیت “مهاجرت به استرالیا” از سال ۲۰۱۴ تاکنون: هرگونه امکان برای ورود غیرقانونی مهاجران به استرالیا، سلب شده است و متقاضیان “مهاجرت به استرالیا” تنها از طریق مهارت، تحصیلی و سرمایه گذاری می توانند به استرالیا مهاجرت نمایند.

 

لطفا دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

یونیک ویزا همراه شما در مهاجرتشما را تا رسیدن به مقصد همراهی می کنیم!

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی یونیک ویزا، از آخرین اخبار، جدیدترین تغییرات قوانین مهاجرت و موقعیت های کاری و تحصیلی مهاجرت مطلع شوید!

آماده مهاجرت هستی؟! محاسبه گر آنلاین امتیازات