شماره تماس 021-88545324
UniqueVisa Logo

بهترین زمان مهاجرت به استرالیا

سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱
نویسنده:

استرالیا در رده مهاجر پذیرترین کشورهای پیشرفته جهان قرار دارد و بسیاری از ساکنان آن را افراد غیر بومی با فرهنگ های متفاوت تشکیل میدهند. از آنجایی که مطابق آمار منتشره تعداد افراد متقاضی مهاجرت به استرالیا همواره در حال افزایش است طبیعی است که قوانین مهاجرتی این کشور نیز سختگیرانه تر شوند. بنابرین توصیه ی وکلای مهاجرتی همواره بر این نکته تاکید داشته که چنانچه هدف و شرایط مهاجرت به استرالیا را دارا هستید در کوتاه ترین زمان ممکن دست به کار شوید. اما منظور از شرایط مورد نیاز برای مهاجرت به استرالیا چیست؟

شرط “سن” در اخذ بسیاری از ویزاهای استرالیا نقش مهمی دارد.

شرایط سنی مورد نیاز برخی ویزاهای پر تقاضا جهت مهاجرت به استرالیا میپردازیم:

 

۱)ویزای نیروی کار ماهر ( Skilled worker) ساب کلاسهای ۱۸۹،۱۹۰ و ۴۹۱:

اکثر متقاضیان ایرانی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند تمایل به اخذ ویزای نیروی کار ماهر یا تخصص و مهارت دارند. ساب کلاس ۱۸۹ و ۱۹۰ این ویزا از نوع اقامت دائم استرالیا هستند و دارنده این ویزا پس از ۴ سال میتواند شهروند استرالیا شود و پاسپورت این کشور را دریافت نماید.

برای مهاجرت به استرالیا با این ویزا محدودیت سنی وجود دارد و متقاضی اصلی مهاجرت به استرالیا باید کمتر از ۴۵ سال سن داشته باشد تا موفق به اخذ ویزا شود (ممکن است سن همسر وی بالاتر باشد که چون زیر مجموعه محسوب میشود مشکلی ندارد)

علاوه بر این برای هر بازه سنی امتیاز ویژه ای در این ویزا تعریف شده است که به شرح زیر میباشد:

*متقاضی اصلی مهاجرت به استرالیا بین ۱۸ تا ۲۴ سال  داشته باشد: دارای ۲۵ امتیاز

*متقاضی اصلی مهاجرت به استرالیا – بین ۲۵ تا ۳۲ سال داشته باشد: دارای ۳۰ امتیاز

*متقاضی اصلی مهاجرت به استرالیا بین ۳۳ تا ۳۹ سال داشته باشد:  دارای ۲۵ امتیاز

*متقاضی اصلی مهاجرت به استرالیا – بین ۴۰ تا ۴۴ سال داشته باشد : دارای ۱۵ امتیاز

 

۲) ویزای فارغ التحصیلان دانشگاه تهران و امیر کبیر، ساب کلاس ۴۷۶:

فارغ التحصیلان رشته های مهندسی از دو دانشگاه تهران و امیر کبیر میتوانند از ساب کلاس ۴۷۶ برای مهاجرت به استرالیا استفاده کنند. این ویزا دائم نیست و یک ویزای کاری ۱۸ ماهه است. برای اخذ این ویزا سن متقاضی اصلی مهاجرت به استرالیا باید زیر ۳۱ سال باشد و کمتر از دو سال از فارغ التحصیلی وی گذشته باشد.

 

۳) ویزای تحصیلی، ساب کلاس ۵۰۰:

برای اخذ ویزای دانشجویی شرط سنی خاصی از سوی اداره مهاجرت تعیین نشده است ولی برای مهاجرت به استرالیا با این ویزا  باید سنی داشته باشید که با مقطع درخواستی همخوانی منطقی داشته باشد. به عنوان مثال چنانچه سن متقاضی اصلی مهاجرت به استرالیا بیش از چهل سال باشد و برای مقطع لیسانس قصد اقدام داشته باشد معمولا شانس چندانی در اخذ ویزا نخواهد داشت.

 

۴) ویزای سرمایه گذاری از طریق نوآوری در کسب و کار ، ساب کلاس ۱۸۸:

برای اخذ این ویزا که از نوع مشروط و قابل تبدیل شدن به اقامت دائم است متقاضی اصلی مهاجرت به استرالیا باید سن کمتر از ۵۵ سال داشته باشد. در مواردی استثنا ممکن است افراد با سن بالاتر نیز بتوانند برای مهاجرت به استرالیا با این ویزا اقدام نمایند.

در این ساب کلاس به جز همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال متقاضی اصلی مهاجرت به استرالیا، فرزندان زیر ۲۳ سال وی به شرط مجرد بودن و وابسته مالی بودن ، نیز میتوانند همراه ایشان ویزا دریافت نمایند.

 

در صورت نیاز به دریافت مشاوره رایگان در خصوص اخذ ویزاهای استرالیا و اطلاع از به روز ترین قوانین مهاجرت به استرالیا و سرمایه گذاری در استرالیا، با مشاوران یونیک ویزا در ارتباط باشید.

شماره های تماس: ۰۲۱-۸۸۵۴۵۳۲۴ الی ۶

About مهدی کیوانی

مهدی کیوانی هستم، وکیل سازمان مهاجرتی یونیک ویزا فارغ التحصیل رشته حقوق از دانشگاه ویکتوریا و دارای مجوز فعالیت از سازمان مارا (Migration Agents Registration Authority )، با شماره ثبت MARN 2217813 میباشم. در طول سالهای متوالی فعالیت در حوزه اخذ ویزاهای استرالیا تمام تلاش خود را به کار گرفته ام تا بهترین خدمات را به کلاینت های گرامی ارائه دهم. تمامی پرونده‌های موکلین مستقیماً زیر نظر اینجانب بررسی میگردد تا درخواست ویزا مطابق به روز ترین قوانین و با کمترین میزان ریسک ثبت گردد.
در مقالاتی که منتشر میکنم سعی دارم تا اطلاعات مهم و اصلی که برای مهاجرت نیاز دارید را بصورت رایگان و موثق در اختیارتان قرار بدهم.

لطفا دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران